Igår/Idag

Ska precis iväg på träningen men slänger iväg ett "litet" inlägg innan jag måste dra :)
Igår: Vaknade, åkte till skolan. I skolan var jag typ ickepluggsugen *som vanligt asså*. Men hade musik HEEELA Fm med jossan & Felicia. Mouhhaha, tidsfördriv^^ Sen på eftermiddagen snackade jag först tk med cicci, sen bild med lena sen var det förläsning med Kjell. Kul kul :) Bananer och päron, HAHAHAH xD Eller "Oj,tack Anna. Jag tänkte helt fel där. Du hade rätt" Japp, jag hade ju det ^^ Efter skolan jadu, vill inte ens ta upp det så jäääävla arg! Men Tack än en gång Sofia, du är en ängel <3 Fick gå hem till Sofia som sagt och äta mellis och byta om. Sen så följde hon med mig till Modevillan dit Krisitin kom och plockade upp mig! Tack båda ska jag säga <3 På ridningen hade jag Banderas gick så GRYMT bra ! :D Är jättenöjd, han gick så fint *snyft* var inte alls lång i kroppen som han brukar, lyssnade jättebra på mig. Vi hade tempoväxlingar. Skulle fatta galopp vid varann bokstav. Alltså blev det galopp vid C-M, skritt M-B Galopp B-F osv. Ni som inte vet är det kanske vad kan det vara 15 meter mellan varje bokstav :) Så det var kämpigt ^^ 16 meter låter mycket men ett galopp språng är faktiskt runt 3,5 meter. Alltså 4 galoppsprång. ^^ Men det gick jättebra !
Idag: Åkte direkt till simhallen imorse :) Simmade 25 meter med livboj. Dyka på 1,9 meters djup efter en docka(runt 30 kg i vattnet) ta upp den till ytan släppa ner. Ta min "medvetlösa" kompis(i detta fall Anna) i livbojen och simma tillbaka. Allt skulle gå under 1,50 minuter. Allt gick jättebra tills jag skulle börja simma tillbaka då jag började simma sick sack. Men jag klarade mig iaf sa JO, fast hon sa dock itne tiden. Och det är skit samma ^^ Sen stack vi till Donken och åt för det var Pannbiff i skolan *USCH* sen till centrum och ta bussen :) . Till skolan tk med Cicci. Sen med Ozzy & Oja. Sen jobbade jag lite matte. Sen fördrev jag typ 1 timme med mina HÄRLIGA kompisar ! Sen gick jag Anders, Robin och Petra till ett rum och plugga och snacka. Ja, jag pluggade faktiskt. Åkte hem, gick med Nalle. Träffade en annan bearded Collie som avr jättesöt :') Fast Nalle är sötast <3 Fick hennes telenummer för hon tyckte VI skulle annordna en Bearded Collie träff, för man träffar aldrig några men vi vet att det finns i vårt område. Men frågan är VÅGAR jag ringa henne :S Lixom bah: "hej det är anna du träffade på en hundpromenad i torsdag" lixom aaaa xD och hon bah: Jag hoppas verkligen du ringer, det skulle vara jättesnällt. Jag känner mig så taskig om jag inte ringer :/ Men aja, ska snacka med mamma och pappa sen :) SHIIIT, måste verkligen dra nu aaaaa. stressad ! hahhaha, men vi hörs efter träningen ! :D
Puss <3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0