Idag

Palla att det ska vara såååå kallt >.<
Idag pallrade jag mig iväg till skolan, har aldrig varit tröttare på morgonen än vad jag var idag. Var helt otroligt seg :O Men aja, upp kom jag ^^
Käkade frukost, fixade ridkläder. Gjorde mig iordning och så. Åkte till Skolan märkte att jag hade fått G rakt igenom på hela kursen. SERIÖST? Men aja, det stod samma sak på alla tre "Dina egna funderingar & Moteveringar" så det kan ju inte ta så jättelång tid^^
Hade filmföreläsning idag. 2 timmar, *yäääy* Vad kom ni upp i typ 80 lixom HAHAHAHA xD
Men anyway. Det sög eftersom han inte han dra "kameratekniker" och det är lixom det ALLA ska göra. Det han drog gällde egentligen nåra, (tycker jag) Så det sööög ju. Direkt efter den föreläsningen var det Ciccis föreläsning. Inte lika lång, men det hade inte skadat eftersom det var Cicci som hade den :) Cicci tyckte jättebra om min idé till reningverk(A) hahaha ^^
Efter skolan åkte jag till stallet med Anna. Vi höll på att dö när vi märkte att det regnade ute och vi såg hur vi hade hela vägen framför oss. Men vi aksnke bara hann gå 10 minuter så kom Emma *yäääy* Haha, var lite kul där innan vi kom in i bilen, men orkar inte skriva det^^
Kom till stallet, satt oss och åt och snacka med Ann-Sofie, Sara & Vivvi. Lite kul för Godisatumaten tog Vivvis pengar :O sen hade hon fått en ny mobil.
Haha, tycker det alltid är lika kul att typ se mormor när hon skaffat en ny mobil. Förstår ingenting ^^
Fick Musse iaf på ridningen, gick super. Eller det kunde gått bättre men nu ska jag inte ha föra höga förväntningar på mig själv :P haha ^^
Som vanligt har jag glömt att skriva upp mig på igenridning. har 3 gånger, 2 av de gånger kunde jag fått hoppa om jag inte varit så glömsk *gaaaah* får panik på mig själv!
Aja, nu är jag hemma iaf. Mätt & nyduschad och SUPERTRÖTT!
Fy fan säger jag asså. Så jävla trött! Inget plugg för mig idag, orkar verkligen inte.
Btw, jag har ätit typ assssmycket idag :O men ändå har jag varit hungrig hela dagen typ. :S Asirretterande !
<3

Kommentera
Postat av: Petra

måste varit över 80.. Alltså shit, vilket ORDFÖRRÅD!

2007-11-07 @ 19:42:05
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0