Helgen :)

Det började med att jag åkte dit runt tre :) Satt och snackade lite och hade allmänt kul. Allt var redan fixat och klart så det vara bara att chilla & sminka sig. Discot flöt på, vissa barn var roligare än andra. Men söta var de ändå :) Sen åt alla på donken förutom jag & sandra som drog hem till mig runt halv 12 och åt pasta(a) och en köttbit ! :D <3
Sen åkte vi tillbaka kollade på Pirates of the Carribean 3, första gången för mig. Lite långtråkig 2 ½ timme lixom, palla. Efter de la sig jag, sandra, fredde, halkan & Ådi och snacka. Mycket trevligt. Men sen bestämde vi oss för att sätta på en till film, Kalle och Chokladfabriken. Första gången där också (a) Efter den filmen somnade jag rätt gott ^^ fick sovsa runt 1½-2 timmar. Sen var det bara dags att gå upp, åka hem och klä på sig och käka frukost. För sen kom Malin & Jossan och hämtade mig så var det dags för träning. Gick väl halvt som halvt. Satt kvar och kolla på Malin & Konne ett tag, såg rätt kul ut xD Sen åkte jag hem. Duschade käkade, tillbaka till scoutstugan. Men var tvungen att dra eftersom jag skulle gå med nalle & var tvungen att fixa väggarna här hemma. Vet fan inte om jag pallar åka tillbaka. Seriöst.. >.<
Men aja, här kommer lite citat från gårdagen :)
"Ni kan ju inte förstöra någonting ni inte har"
Haha, skriver helst inte i bloggen va det handlar om. Fråga om ni är nyfikna.
"Vi måste köpa en flaska till!"
Se ovan!
"Lyft mig och känn vad lätt jag är"
En liten tjej kom fram till mig och sa. "Känn på mig" Jag bah"Va?" Hon "Amen lyft mig och känn vad lätt jag är."
"Är din pappa död?"
Samma tjej(Ida) som ovan hade en dialog med Sandra.
Id"Gillar du djur?" Sandra"Aa, speciellt Katter,Hundar & Hästar" Ida "Jag gillar också katter och hundar men inte hästar de är så läskiga. Har du några djur?" Sandra "Jaa, två katter" Ida "Ok, är din pappa död?" Sandra "Nej, är din?" Ida "Nää"
För ibland när någon liten frågar typ "Är din pappa död?" Då brukar de ju ha hänt hennes/hans pappa. Men i detta fallet har vi ingen anning om varför hon frågade det xD
"Jag tror du är 20"
En jobbig kille som undra hur gammal jag var. Jag bah han Gissa. Han första gissning var 17, hans andra 20 och hans tredje 15. Men lixom wtf 20 >.< Senare under kvällen sa han att han faktiskt hade tänkt och gissa på 30. Jamen tack!
"Först 30 varv dit, sen 30 varv dit, sen 30 varv tillbaka. Sen 15 varv i bena. Sen kom popcornen"
Det är min fina förklaringen över hur taskiga de var mot mig under en liiiiten period igår. För egentligen var de taskiga mot mig hela tiden ^^
Men det var så att Sebbe och jag "skojbråka" så han lyftde upp mig på sin axel(ni vet när man hänger med huvudet neråt mot "hans rygg" och bena framåt) så snurrade han typ 30 varv åt höger, sen 30 varv åt vänster och sen 30 varv till höger igen. Som om inte jag mådde illa redan då. Då kom Dennis och tog tag i mina ben och snurrade mig typ 15 varv ruuuuuunt så gjorde han så jag baknade huvudet i golvet, aaasch. När jag låg där alldeles utslagen kommer självklart Ådi med en näve popcorn och smullar över hela mig. Och gud vad det började kila för jag gick ju massa småsmulor i kläningen fy satnan xD Men det var kul ^^
"Om du inte dansar får du en puss av mig"
Min och Sandras utpressning. De lyssnade faktiskt då ^^ HAHAHA xD
"Jag är inte alls kär i dig"
Jag sa till en kille, fan vad kär du är i mig. Han bara jag är inte alls kär i dig. Jag bah: Nähä varför följer du efter mig hela tiden då? Då blev han tyst och gick därifrån xD Mouhahah(6)
"Nämen gud vad söt du är, med stor fluffigt hår och ett gristryne i pannan"
Det sa Anders och Sebbe till mig när jag kom till de och precis hade tuperat mitt hår. Såg faktiskt helt ok ut, ^^
Med gristrynet var att vi gick runt med gristrynar på oss, men det var sjobbigt att andas i de så vi hade de i pannan i stället xD

Bästa kvällen på länge :D

Kommentera
Postat av: Petra

svar: inte denna gång

2007-11-25 @ 18:48:06
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0