Händelserik dag

Idag lyckades jag försova mig, REJÄLT!
haha, men jag hann. Oh jävlar xD ^^ haha :P
Pluggade inte på bra idag i skolan, asså fuck fuck fuck.
Men aja, efter skolan var jag och anna tvunga att gå ENDA ut till stallet. Eftersom Emma åkte på tävling idag kunde hon inte plocka upp oss :/*buhu*
Sen var de att Rida Calle *yäääy* NOOOOOOOOOT!
Fy fan !
Sen hämta pappa mig direkt efter, skynda hem. Duscha fixa mig och sen kuuuuuuuta till bussen.
När jag kom fram såg jag Amanda & Nate på andra busshållsplatsen, trevligt trevligt :)
Sen precis när jag skulle gå kom Loman & Annika. Ännu trevligare ;) haha ^^
Gulliga tjejer de!
Sen när ajg kom fram, träffade jag Robin en snabbis sen Lollo & Kristin.
Gick runt med Benny(Lollos brosa) och hans kompisar, grymt kul ! :D :O
Vi göra lite saker som inte andra fick göra (A)
Vi fick b.la. godis av en lärare ^^ haha, det var så jävla kul ^^
Sen gick vi till Donken och köpte milkeshake, den var ju fan asgod :O
Sen var det bussen hem och laga mat och sitta här :)
Grey's anatomy börjar om 20 minuter, ska kolla på det sen natta. Ska försöka komma på samma buss som Lollo imorgon så hon kan skicka det hon spelade in idag.
Eller juste fan hon tränar ju klockan 5 :/ så hon åker säkert jäääääääääääääättetidigt ! :O
Men aja, måste ha det^^
Puss <3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0