:)

Just nu sitter jag och väntar på mitt efterlängtade Grey's avsnitt *yäääy*
Passar på att slänga iväg ett lite inlägg om min dag medans jag väntar :)
Jag börjar dagen med ömmmh...typ snacka med Petra (A) haha, sen lunch sen kurs, kurs, kurs. Sen prov :) a/b/c frågor, vädligt lätt :) ÄR rätt säker på att jag kommer få alla rätt. Var inte direkt svårt :P Kan det faktiskt väldigt bra nu :)
Efter skolan skulle jag och Anna dra till stallet, men vi orkade verkligen inte gå. Så vi stannade kvar i skolan och tog en senare buss. Vi bytte om i skolan sålänge sen satt vi oss vid Modevillan och vänta på någon skjuts eller taxiskjutsen. Amanda kom och plocka upp oss så vi åkte till stallet. Skulle rida Calle, idag igen...suck. Men aja, fett keff han var idag. Men Sara tyckte det har gått jättebra ;) Lite ljus i mörkret sådär. När jag kom hem från stallet fick jag reda på att pappa inte orkade laga mat så vi drog till Pizza Hut *MUUUUMS* Gick därefter och köpte glass på tha donkish *ännu mumsigare*. Mamma som varit i Växjö under dagen kom med tåget vid halv nio. Så vi åkte runt i vår fina huvudstad och kollade medans vi väntade på henne. Sen åkte vi hem, la mig direkt och kolla på Grey's. Blev på dåligt humör, vet inte varför. Men har sina perioder. Men la mig sen och kolla på Fråga Olle och då blir man ju så glad igen ;)
Och nu sitter jag här och väntar på mitt avsnitt som är på 97 % snart klar ! :D *yäääy*
Ska droga filmer hela natten *hihi*
Men aja,skriver mer sen !
<3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0