.

Asså är jag bra eller dålig på att sjunga?
Jag kan säga att jag faktiskt inte tycker jag är bra på att sjunga. Det låer hemskt när jag spelar in men ok när jag bar sjunger.
Men lixom hur upplever ni det? När jag sjunger är det en plåga för er?
Det är jobbigt att inte veta.
För ni känns som det Astrid plockar en massa människor som får hitta på saker, dvs. sjunga en massa.
Men jag får inte göra ett skit, är det för jag är dålig?
Kommentera gärna, det här vill jag veta.
Jag klarar det mesta, men det här var fan jobbigt.
Men kommentera iaf, jag vill veta orsaken till allt.
Puss <3

Kommentera
Postat av: Elin

Hej Anna! Nej du sjunger inte dåligt. Jag tycker exakt samma sak. När jag sjunger i verkligheten så låter det helt okej men som insplat låter det rent ut sagt förjävligt. Vette fan varför!? Men du är bra!

2007-11-19 @ 15:16:54
URL: http://leopardfreak.blogg.se
Postat av: Annizh.

Tack Elin :)

2007-11-19 @ 15:33:29
Postat av: Petra

Jag ska vara ärlig. Visst, ibland kommer det toner som kanske inte skulle vara där. Men jag borde inte säga något, med min skönröst. Jag tycker absolut inte att du sjunger dåligt. Och Astrid borde ta med dig.

2007-11-20 @ 15:15:44
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Annizh

haha, söt du är Petra.
Nej, men det vet jag. Men asså man ska ju sjunga från magen men ibland funkar det verkligen inte utan jag kör från halsen istället.
Och då kommer det lite taskiga låtar.
haha, tack för din uppriktighet eller vad det heter xD

2007-11-20 @ 18:50:06
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0