Vinterdag

Vaknade runt 8 imorse av mig själv, ville inte gå upp men tvingade mig själv när jag hörde att någon var hemma. Gick upp för att säga till personen att inte sätta på larmet så jag typ skulle dö när jag gick utanför rummet. När jag gjort den gick jag pch la mig och sov igen. Till typ halv 10. Satt mig vid datorn, klädde på mig, sminkade mig, plattade håret och åt frukost. Bara tog det chill ;)
Sen var det att åka in till gullmars och träffa skolan där. Vi åkte gemensamt till centralen där vi fick fria händer 2 ½ timme.
Gick runt, typ träffa klara fan att jag alltid missar henne :/
Satt på donken ett tag och bara snacka. Åkte sedan till gamla stan, där vi efter en stund hittade till Nobel museet, käkade lite godis. Sen satt vi oss inne på museet bland en massa kuddar och bara hade kul :) <3
Sen fick man åka hem, yääääy :)
Matte, Charlie & Fredde skulle till Matte och sjunga Sing star. Skulle med om jag inte var tvungen att gå med hunden :'/
Men aja, försökte få med de hit, men matte skulle på träningen sen så de kunde inte. Men någon annan dag :)
Nu försöker jag få kontakt med Sandra så hon kan följa med mig antingen till Haninge C eller Stan :) Måste köpa och lämna lite saker :) <3

Tillägg: Dumma Oscar missade mig på bussen :'(
Puss <3

Kommentera
Postat av: Fegon

Vilken klapp bör vara årets julklapp enligt dig?

2007-12-18 @ 15:04:07
URL: http://fegon.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0