Onsdag :)

*Pallar inte fixa texten. bloggen dog som tur var hade jag kopierat allt med lixom dööö*
Började dagen med att trycka fel på väckarklockan så den stängde av sig istället för att snoza >.< lyckat... Idag i skolan var det redovisningsdag, redovisade mycket och jobbade på bra hela dagen. Kan det inte var såhär varje dag? :/ Stannade kvar ett tag efter skolan för att snacka med henke. Gick jättebra slipper göra det muntliga(inte för att det skulle vara något problem men mindre att göra). så mamma ska rätta sen ska jag skicka in :) Cicci letade tydligen efter mig, hon ville snacka OCH gråta. Vill tyvärr inte berätta varför det är en sak mellan henne och mig. Sen gick jag och anna runt och lala i skolan, medans vi väntade på bussen. Under tiden blev jag slagen av Frida & Valle tack tjejer, älskar er jättemycket också -.-' Vi pratade även med Cicci om en sak som bara jag och anna vet om (a) mouhahahha xD Sen gick vi till bussen jag och anna-klara gick in till Vi och anna köpte lite mellis. Men kassören var cp så vi missade bussen >.< så vi fick gå från Sofieberg och ta taxiskjutsen med Frida. Men hon gjorde oss dock lite oroliga för förra gången hade inte taxin kommit så hon hade sprungit hem och cyklat till stallet på 10 minuter :S och det alternativet hade inte jag och anna så kul. Men den kom dock, gick byta om assnabbt och fixa hästen. Men det hade redan borstat och sadalt, tack tack ^^ Ridningen gick super duper ! :D:D hahhaha ^^ Mamma kom sedan och hämta mig och anna-klara. Åkte hem duscha och åt. Nu ligger jag här i min säng och ska precis börja plugga, men vet inte med vad. Puss <3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0