Onsdag

Idag så har dagen gått otroligt seeegt, tror det var pga att jag hade redovisning de sista 40 minuterna av skoldagen. Så jag gick väl och orade mig för den typ asmycket. Men reodvisningen gick så jävla super! Woodie var så glad över oss, Han bah"Mycket av de frågor jag ställde till er nu var egentligen på universitet nivå, förväntade inte mig att ni skulle klara av det. Ni är lungt den bästa gruppen än så länge. Gud vad jag älskar diskutionen ni fick igång. Ni är solkart godkända allihopa, behöver inte ens läsa era arbeten"
Då blir man ju lixom väldigt glad(a) Redovisade förövrigt med Empan, Jb & Danne. Vinne skulle varit med men "missa"?
Sen skulle jag och anna dra till stallet, men bussen var 12 minuter försenad :S Seriöst, men aja. Vi kom i tid iaf :)
Hoppade studs med Sethos grymt kul :)
Hade väldigt mycket balansövningar idag, alla tyckte det var jättejobbigt förutom jag. Vadå jag har mer benmuskler än de?(a) Tycker lite synd om Kristin som först fick sendrag i vänster ben, sen höger och sen båda. :/ <3
Lite vi gjorde var att typ rida med fötterna i stiglädrerna och ta grundhjälperna därifrån. Sethos var så duktig. Sen hoppa med stigbyglar. Sen utan, sen med, sen utan. Sen med, sen utan. Sen utan tyglar. Sen utan stigbyglar och tyglar. Blev lite "rädd" där eftersom Sethos bockar efter hindrerna och drar år sidan så jag var beredd att tappa balansen. Men icke sa nicke. Jag satt kvar :D Sen var han ju så jobbigt att när jag inte höll i mig någonstans skulle han ju bocka 3 gånger innan hindret också...
Men han var bara såååå söt :)
Puss <3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0