Kuuuuuta

Kuta kuta kuta, det blev språngmarsch för mig till bussen. Höll på att missa den. Men kom iaf på, Nate hoppade på två stationer senare :) <3
Vi åkte till Handen, pallade inte åka till stan igen. Lämnade tillbaka en sak på åhlens, provade en klänning på gina dock inte min modell. Köpte istället en urmysig kofta.
Jag & Nate köpte även nya underkläder på HM, fick dock lite ångest då och då.
På HM träffade jag även Natta(Stallet) Michelle (Linn,Pa,bdb) & Sandra (Gamla klassen) så treeevligt :D
Nät jag och Nate sedan väntade på bussen så kommer det en kille i en jävla fart och sätter sig asnäa mig, fan vad rädd jag blev först :O men sen såg vi att det bara var Marcus, har fan inte träffat henne sen typ Maj :O
Det var riktigt trevligt, med tankte på att han är liiiite äldre en oss. Haha, men vi hade det su kul :) <3
Sen när jag kom hem, skulle brosan precis börjar fixa pytti i panna. Men mamma var snäll och hade köpt kassler åt mig så jag gjorde kassler och pasta(a)
Nu sitter jag och snackar med älsklings Guffa på msn, jävligt kul ;)
<3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0