Kommer det?

Kommer allting någonsins bli som förut ?
Just nu gör jag fan altl för att hålla tillbaka tårarna.
Det ända jag vill just nu är att gråta.
Sen du flyttade har allting förändrats.
Vi har inte träffats på över 1½ månad.
Vi smsar lite då och då.
Vi snackar typ aldrig i telefon.
Sen vi drogs isär så har allt gått skit.
Jag kan inte längre gå hem till dig när jag behöver en tröstande hand.
Inte för att det är något problem med att åka till dig, men då behöver man planering det behövde jag inte då.
Jag kan inte t.ex. planera när jag behöver dig som mest.
Jag behöver dig hela tiden.
Men jag är så jävla glad för din skull,
Så slipper du det där fucking stället.
Du har ändå inte flyttat långt ifrån mig,
Men tillräckligt långt för det här ska vara jobbigt för mig.
Det går inte att förklara mina känslor just nu.
Från att träffas varje dag till 1/månaden
Det är sjukt jobbigt.
Men jag kommer alltid älska dig bästa vän.
Aldrig utan dig.
Föralltid sa vi.
Och det löftet ska i alla fall jag hålla.
JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA FUCKING MYCKET TOWE!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0