Kärleken är svårt, men ändå så underbart <3

Idag har varit full fart hit och dit ;)
Pappa väkcte mig runt halv 10 och sa att han behövde skjutsa Patrik till skolan för han hade försovit sig.
Bra för mig för då kan jag iaf sova liiite längre ^^
Sen ringde han och väckte mig vid tio, då gick jag upp duscha/åt frukost/klädde på mig.
Sen när han kom hem åkte vi till Barkaby av alla ställen. Skulle till Ikea där, skulle köpa en sak som inte fanns i kungens kurva. Vi hade blivit bjudna på finlunch men det tog sån jävla tid att åka ut dit så vi hann inte. Väldigt synd för pappas jobbarkompis hade sett framemot att träffa mig(a) Men han lovade att fixa en lunch snart igen för mig pappa och han :) ^^
Men iaf så pappa och jag tog det väldigt lungt och hade jättetrevligt och kul. hahaha (a)
Sen blev vi så jävla hungriga så vi åkte till Max och åt. Så sanslöst gott :O
Efter det åkte vi och hämtde Veronica men fick inte bara med henne utan även Isabelle.( Vi blev rätt försenade för det var såna jävla köer asså helt sjukt :S)
Vi åkte först till köttboden för att konstatera att det var 44 stycken före oss i kön :O så vi åker dit imorgon. Skulle även ha åkt till Tyresö musik men det orkade inte vi nu >.< så vi gör det imorgon. Så vi åkte istället och tvättade vår jättesmutsiga bil. Lite kö, men det får man tåla. Och nu är jag äntligen hemma. Fixat mina kläder och sånt i rummet lite kvar men jag rokar inte nu. Är så jävla trött -.-'
Ska ta och lägga mig och läsa lite tidningar jag fick av Sandra.
Hörs senare <3

Rubrik: Petra förstår, tror Sofia gör det också <3

Kommentera
Postat av: Petra

jag älskar dig :)

2007-12-21 @ 19:32:54
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0