Äntligen

Avklarat.
Äntligen Jullov.
Höjde mig från förra terminen.
Men fick 2 g den här terminen för jag inte visste om att jag skulle komplettera så de hann inte få in mina kompletteringar.
Men nästa termin då jävlar.
Anyway, fick VG istället för G i slöjden :) *whii*
Henke tyckte även om mitt so arbete så det blev också bra ;)
Jo hade missat mitt mejl så där blev det VG och inte MVG :/
Men nästa termin ska jag hålla lektion så då får vi väl se :D
Efter skolan drog jag hem till robin och körde dansmatta och singstar med han och fia.
Sen drog vi hem till mig och spelade wii.
Nu väntar jag på att Sandra ska komma så ska väl vi också hitta på något skooj ;)
Puss <3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0