:)

Sandra kom som sagt hit med Mac vi snackade lite, sen drog vi ut med the dogs.
Gick en trevlig runda och bara snacka :) treeevligt!
Kom hem lät hundarna vara ute medans vi gick in och spelade wii(a)
Sen ringde vi hennes mamma så hon kom och hämta oss.
först åkte vi till Siba och lämnade hennes mp3 på lagning efter många om och men.
Sen åkte vi till Maxi och handlade mat.
Åkte hem lagade mat och satt vid datorn :)
Åt, sen stat vi vid datorn och kollade på tv.
Sen kom mammsen och hämtade mig.
Åkte hem hjälpte till i tvättstugan *yäääy*
Satt ihop bord med pappa under våra fina julsångstämor jättekul x'D
Hade även köpt en till bokhylla vi monterade ihop :)
Sen gick vi ut och gick med dogen, och nu sitter jag här :)
Ska se klart på The notebook jag aldrig hann se klart idag.
Sen ska jag vika mina kläder .
Sen lägga mig i sängen och läsa
Sedan sova *snark* aströttt >.<

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0