Jadu!

Skit va Anna har ont i halsen för hon är så trött för allt packande! Snart är de sköna sängen för denna unga dam ^^
Men försat utröstningen för Idol. Jag har faktiskt ingen anning vem som åker ut, men jag hoppas Jonas. Jag tycker inte om honom(min åsikt). Men Imorogn som sagt går jag och och går jag kommer tillbaka på söndag men jag kommer nog inte vara inne då, för jag kommer ta en dusch sen gå och lägga mig när jag kommer hem. Det är min roliga helg det, haha ^^
Hoppas ni alla har det bättre! Men det bästa med helgen är ju att jag får umgås med Martina mycket. Vi har rätt mycket att ta igen hon & jag ! <3
Du där världens underbaraste, LOGGA IN IGEN!! <3

Uppdatering:Jonas blev kvar. Nej, för du åkte Sara ut "/ Men ärligt hon var inte så jättebra. Men Markus gick vidare, JAA! :D Eric fy fan var jag blev orolig när han höll på att åka ut, jag hjear på han nu för han har åkt ut två gånger men är ändå med, haha ^^ Lite komsik men jag diggar han & Markus. I tjejfronten är dte helt klart Felicia, whoo. Go girl!

Kommentera
Postat av: saandrs

Euuuw, Felicia gillar jag minst av alla x)
Men guuuud vad Markus är snygg 8)
Älskar dig (L)

2006-10-02 @ 18:28:04
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0