Tre dagar med Malin ;-)

Söndag: Malin hade tränat/spelat 4 timmar i hallen, sen kom jag som en räddande ängel och spela med henne ännu en timme. Sen åkte vi hem till mig, satt vi dator och åt middag. Sen åkte vi hem till Malin och satt vid datorn ännu mera. Det var det ända vi gjorde hemma hos Malin.
Måndag: Malin&Anna vaknar någongång. Jag hade tänkt att åka till skolan, men vi försov oss så jag hann inte. Vi åkte då till stan med målet att ragga killar. Vi var först i Gallerian och titta på solglasögon åt mig som jag ska ha till Spanienresan eftersom de från i sommras har gått sönder. Jag köpte också ett diadem. Sen åkte vi till östermalm för att leka snobbar. Vi gick in på Mc där det var några killar som spna in oss.  När MAlin och jag hade druckit våra två äckliga glas vatten och ätit pommes frites gick vi ut för vi tänkte gå till mammas jobb. Först gick vi ner för gatan men sen kom vi på att vi skulle gå uppåt. Så vi var tvugna att gå förbi killarna. Men sen bestämmde vi oss att vi ville fråga om de hade pa. Så vi står utanför(OBS utan att det ser oss) och bestämmer hur vi ska göra. Eftersom vi är så fega ringde Malin sin kompis och fråga hur vi skulle göra. Hon säger att vi ska gå in dit dirket och gå rakt på sak. Men vi är så fega så vi går in och beställer ännu ett glas vatten. Sen sitter vi där. Sen när killarna har gått efter typ en halv timme förföljer vi. De går in godisaffär. Vi står utanför. De går förbi, vi följer efter. Sen följer vi efter de än jävlig lång bit. Vi gick typ igen hela östermalm. Till slut tar Malin tjuren i hornen och frågar de om de har pa när det går förbi. De säger ja och ger oss.  De var ju tydligen inte så svårt ;-P Sen ringer Malin vår tränare och säger att nu har vi gjort det. Sen bestämmer vi att vi ska träffa honom på NK. Så jag och Malin gick till NK och snurrar runt. Till slut hittar vi han. Vi säger hejsen skyndar vi oss därifrån för MAlin har bråttom hem för hon ska på träning. Vi kommer hem till henne, äter och åker. På träningen har malin överansträngt sin handled så jag får ta över för henne en kvart ungefär, tills hon har fått handleden lindad.  Sen sitter jag och tittar. Sen åker vi hem till mig och chattar med killarna från stan, plus mitt ragg(typ) han tror jag är kär i han ;-O. Och nu sitter vi här och sjunger för Calle&hans kompis Sebban ;-D
Tisdag: Vi åker till min skola, jag gör prov. Sen åker vi och går med Nalle. Sen lagar vi mat. Sen ska vi till trollbäcken.

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0