Jag mår illa.

Jag började helt plötsligt må illa. Utan anledning. Men det är väl skolan som streesar mig.
Imorogn har jag en hektisk dag.
Antingen blir den såhär:
8.30 Bg
09.20 Matte fast pass-PROTJEKT PROV STEG 25!
10.30 HS (skit då har jag bara 1 och 10 minuter på mig att göra provet :O )
10.50 Få respons+redovisa engelskan(måste för att jag inte kan göra på fredag för då ha rjag bild hela dagen :( )
11.30 Lunch
12.00 Musik med gruppen
14.20 Bg
Eller blir den såhär:
8.30 Bg
Ähh, jag kom på att den blir likadan bara att jag inte gör protjektprovet ^^
Skit ohoh, och engelskan är inte klar, PANIK!
Men jag kan inte jobba hemma, så jag gör klart den imorgon. Innan Bg&Matten.

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0