För din skull <3

För din skull Jossan <3

Idag har varit en kass dag i skolan, men vad avslutar inte dagen med tennis? Asså torsdagar 19.00-20.00 äger ^^
Imorgon ska jag väl ÄNTLIGEN få redovisa engelskan eller skulle henke banka in huvudet på de, så skulle jag få redovisa för han istället :-P
Imorgon är det ju också IDOL som jag&pappa är stortittare på :-D
Sen på SÖNDAG åket jag till TENERIFFA!! Möö på er alla, jag ska få varmt det ska inte ni ;-P

Just nu sitter jag här och funderar på vad jag ska skriva, och jag känner ett STORT behov av just TENNIS! Jag vill spela mer. Det är så ägande. Ge mig tennis.
Tennis är livet, Tennisen hjälper dig leva(gjort om från Sandra,Nates m.m citat xD)

Just nu lyssnar jag på när min brosa&Aylin ligger och snackar, och lillsyrrans musik från hennes rum. Där spelas just nu den här låten där en liten tjej sjunger; Pappa kom hem, för jag längar efter dig..
Har ingen anning om vad den heter men kanske typ...Pappa kom hem?

Men jag kanske borde gå och lägga mig tidig/tidigare för en gångs skull. För i måndags hade jag typ sömnbrist. Jag kunde inte stå upp utan att hålla i mig i nåt. Jag kunde inte äta jag kunde bara SOVA! ;-P

Men jag går och tittar på tv och kyper ner i min varma sköna säng så hörs vi imorgon.

JOSSAN GLÖM INTE KAMERAN IMORGON ^^

Kommentera
Postat av: Jossan

Haha, tack för att du skrev lite, nu har jag något att läsa :D. Och jag glömde inte kameran, det är helt otroligt, jag som är så glömsk :P

2006-11-10 @ 21:51:33

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0