Tisdag

Här har ni en tjej som bara MÅSTE köpa nya saker, haha passar nog på när jag ska till mormor & morfar <3, jag väljer de betalar (=
Eller om jag gör det själv, väntar jag tills jag varit på grönan annars kommer jag inte ha några pengar kvar till sockervadd, haha (=

  • Body lotion-Bara för fräscht.
  • Ny/a kjol/ar-Vad är skönare på sommaren?
  • Kofta-Skönt svala sommarnätter.
  • Överlack-Någon som har något bra tips?
  • Handkräm-Fränt är bara början.
  • Linne-De typ krymper, haha. Måste bara ha nya.
  • Städerska,haha-Mitt rum ser ut som en orkan har varit här inne.

Någon som har något bra tips vart man kan hitta något av det här? (Prisvärt)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0