Tisdag

Jodå, idag är det än ny dag som alla dnar dagar (:
Men det är så att jag har fått tag på sommarjobb och idag ska jag träffa chefen. Det bästa är att jag bara "jobbar" en dag i veckan cirka 3-5 timmar och varje månad får jag mellan 700-900, fränt va?
Och en sak till som är bäst med det här att jag får fortsätta hur länge jag vill(max. upp til 18 år) och göra det här coch inte bara på sommrarna, så nu ska det kännas stålar :) .

Och sen jag vet inte om det är sommarjobb eller om jag får pengar, men en kompis till mig har häst men hon ska resa bort typ 3-4 veckor i sommar och jag kanske ska få ta hand om hästen :) Haha, vadå bäst sommar?

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0