Torsdag

Försenat inlägg, sorry :)
Började med att gå upp tidigt, för tidigt var helt död. Jag åkte till skolan checka så jag hade läget under kontroll och jadå det verkade som det. Så jag var inte där så jättelänge så jag drog och träna på SATS istället. Körde hårt(så ligger här just nu i världens träningvärk, så nej jag åkte aldrig och bada på erikdalsbadet idag kan knappt resa mig upp :S). Satt och trampa i en cykel och kolla på AFV , fett najs dock satt jag nog lite för länge så när jag skulle resa mig upp kändes det som benen vek sig. HAHA, jag är så lyckad. Men det är fett najs, satt och läste aftonbladet också (nöörd). Duscha och drog upp till centrum och kolla runt lite, fick med mig ett par nya träningsyxor hem :) . Åkte hem, åt åkte på träning. Jag och Jossan var tvugna att gå i spöregnet från bussen, inte kul det var motvind också! Men sen körde vi match mot varandra, och det var faktiskt realtivt jämt :) .
Åkte sedan hem så kom Disa hit. Vi tänkte kolla på film men så blev inte fallet. Vi hade alldeles för mycket att snacka om. Sen på något konstigt sätt kom vi in på skolkataloger, så vi gick och hämta gamla skolkataloger där båda var med i. Så smååå! Sen fortsatte vi och vara konstiga och kom in på inlagda periskor och tydligen hade Disa det hemma så vi drog dig och gjorde fruktsallad med persior,äpple,apelsin, vindruvor, glass och vispad grädde MUMS :D . Vi kolla på filmen heartbreakers, mycket bra film :) . HAHA, mitt i filmen ramlar joars hylla med massa burkar och flaskor ner så det är bara att hjälpa till att plocka flaskor och glas. Men sånt är livet :) . Kom hem runt typ halv två, och då var jag grymt trött kan jag meddela är.
Kan även meddela er att jag känner mig urusel på att formulera blogginlägg x)




1. Jag och Pechos :)
2. Vår fruktsallad :)
3. Lite av vår fina skola "baracker"(just nu) och SATS i bakgrunden :)
4. Fruukost!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0