Smaken är som baken och den är delad

Jag vet att High School Musical 3 har fått dåliga recentioner av typ alla tidningar. Men vet ni vad? Jag bryr mig inte! Ni må tycka jag är barnslig som tittar på de filmerna. Men när jag väl börjat titta kunde jag inte sluta. Filmerna får mig ärligt att le för ett tag och låtarna är inte att tala om. Ja jag vet att det är fejkade (halvt som halvt)  men det är texterna som är underbara.
Så snälla låt mig få tycka om de filmerna utan att jag ska behöva skämmas för att säga att jag tycker om de.
Alla har vi olika smaker , right? Alla kan inte tycka likadant.
I den här frågan är jag iaf glad att jag har Robin och Anders, HSM-vänner föralltid, :) Haha, :) Fick även ett sms av Anders för inte sålänge sen där han skrev "Jag kollar high school musical 1 <33333333". Haha, underbart!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0