Skolarbete

Skolarbete över loven borde vara olagligt tycker jag! För liksom vilken person vill sitta och plugga när man har ett lov från skolan så man inte ska behöva plugga. Ser ni min tanke?
Jag har då Matte A tenta på måndag jag måste spika! Så matte har jag att göra. Jag har lite spanska grammatik och öva på, för mitt eget bästa. Jag har ett WTO prov att plugga till. Jag har även en prestation om IMF och om vad som händer efter mötet i Hong Kong att skriva. Jag tänkte även försöka fixa min hemsida så jag har åtminstonde har någon chans att vinna den där nya Ipod Touch för hur fint skulle den inte sitta?
Oh, skjut mig. Jag mår illa.

"Föreställ dig att du ska äta en hel elefant. Du kan inte äta hela på en gång så du får ta en bit i taget." Det här citatet påminde min lärare om mig hela tiden i nian för jag var så stressad. Men vi ni vad, det hjälpte och jag lyckades. Elefanten blev uppäten dock har jag fått en ny på min tallrik nu.

Puss på er! Hoppas ni mår bra!

Kommentera
Postat av: josefine

kika in min blogg;

kkarbin.blogg.se

2008-10-29 @ 17:59:08
URL: http://kkarbin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0