Schema

Åter till skolan(jag älskar skolan höhöhö). Fick precis ett sms av Embla som undra om jag hade sett de nya schemaändringarna. Det hade jag inte, och hoppades att jag inte skulle behöva se de.. De hade sagt att de skulle ta bort vår sovmorgon(på 1 timme) på onsdagar och så skulle vi få luta tidigare på tisdagar(1 timme och 20 minuter) . Men självklart hängde inte det ihop för då skulle vi gå för kort tid, men vem tänkte på det då? Lite skola, whoo liksom! Men lärarna var ju lite smartare än oss elever så de har gjort så vi får sluta tidigare på tisdagar(tacka gudarna för det) MEN de har tagit bort vår långa sovmorgon(1 timme och 20 minuter , ser ni sammanhanget) på fredagar. Jag dör. Jag behöver verkligen den där sovmorgonenfredagar, men näsch. Inte nog med det så får vi inte vara i "vårt" klassrum utan vi måste vara i Ib1b klassrum (buhu kanske det kanske).
It's sucks man.


Klicka på bilden
Eller gör hur ni vill, den blev cp

Kommentera
Postat av: josefine

kika in min blogg;

kkarbin.blogg.se

2008-10-29 @ 17:58:44
URL: http://kkarbin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0