Pallar inte

Jag är verkligen jättetrött, sov dåligt inatt. Tänkte på skolan, jobbar jag tillräckligt? Kommer min utbildning härifrån räcka mig tillräckligt mycket efter för att jag ska kunna bli något jag verkligen vill?

Jag blir inte heller på bättre humör just nu. Folk håller på hela tiden skojar och låtsatsbråkar. De tycker de är kul. Jag tycker det ibland(när jag är pigg) Men nu är jag trött och tycker allt bara går till överdrift. Jag vet inte hur jag ska reagera när de håller på längre. Ska jag bara garva åt det de säger eller ska jag faktiskt ta och göra något åt det? När jag säger till en lärare skrattar de bara lite lätt och tar mig inte på allvar, nähä tack för stödet liksom.

Folk är oengagerade idag och flummar runt, jag får bara panik och vill härifrån NU. Jag skojar inte, jag är bara trött och vill sova.

Kusin kommer hem till helgen, jag har inte träffat han på nästan 3 månader, jag kan säga att han kommer i rätt tidpunkt.
Tack fina vänner för ni finns.

Kommentera
Postat av: N A T A S C H A

ush läste ditt inlägg

känner precis likadant idag !

är så jäävla trött somnade 1 vaknade halv 6 :S ..

sjukt jobbigt..



pussen

2008-10-13 @ 15:19:06
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0