Onsdagen

..började med att jag försov mig så jag vakna 10 minuter innan bussen gick. Men jag hann! Dock utan något i magen och smink, men jag löste det ;)

I skolan hade vi de sista redovisningarna som gick snabbt, så det var inte extremt jobbigt. Fick sluta 11 idag, otroligt skönt! Efter åt vi lunch(man var inte tvungen men gratis mat haaaallå ;)) På lunchen kom även Emma fram till mig och Embla och fråga om vi ville bli "elevrådkandidater" eftersom hon hade tänk att vi skulle passa. Det var inte så att hon bara såg "amen jag frågar de" utan hon hade verkligen tänkt att vi passade, och då tackar man ju inte nej :)

Efter ville jag åka till ks(gamla skolan) men hittade ingen att åka med då jag kom på att Sofia sa att hon och Elin skulle dit idag. Så snabbt fixad så drog jag dit och möte gamla lärare över lunch och snack. Fick även en sångstund med Astrid. Det är minnen. Gud vad man saknar stället. En tråkig sak var att Henke vabbade (IGEN) . Dock lämnade vi en lapp i hans fack som gör att han förhopningsvis stannar i skolan nästa gång.
Måste även tillbaka för har en sak till en lärare där, så ska försöka åka dit imorgon eller fredag :)

Nu ska jag ta tag i vår hemtenta vi fått. Skulle vara skönt att bli klar med den så får man sovmorgon både imorgon och på fredag och det tackar man ju inte nej till.
Wish me luck!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0