Mys

Kom hem från träningen för 1 timme sen. Grymt jobbigt, men lärorikt. Men gud så trött jag är nu! Spinning, core och tennis efter varandra tär på krafterna kan jag säga! Så nu har jag precis gjort en jättegod fruktsallad och bara sitter här i sängen och myser. Inga läxor och sovmorgon imorgon, livet är underbart :)

Skolan har glidit på overhört skönt idag. Jag och Embla har även snackat med rektorn, TVÅ gånger. lika roligt båda gångerna så ni har vi verkligen visat framfötterna för alla lärare. Lite roligt var att vår rektor skulle skriva upp våra namn, så säger han "du heter anna ekenberg va?" jag blir ju helt chockad för jag har liksom aldrig snackat med han förut. Men Embla visste han inte vad hon hete, inte ens i förnamn. Embla är ju rätt ovanligt och Anna vanligt, också om man tänker på att vi är tre Anna(or) i min klass.Men kul var det!

Vill bara avsluta med att jag finns här dig Embla, det vet du <3 Jag kommer hjälpa dig så gott jag kan! <3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0