Många inlägg idag.

Idag när jag stod och städade rummet så kom jag på att jag var tvungen att åka till centrum och köpa en sak. Men när jag hade städat klart rummet hade jag glömt bort vad de var jag skulle köpa. Det var för sisådär 9 timmar sen och nu 9 timmar senare kommer jag på vad det var väldigt lyckat, eller hur? :)
Snart är det grey's sen ska jag nog ta och sova , mår inte sådär jättebra och ska försöka komma upp tidigt imorgon.

Imorgon ska jag till mattestugan (för att se så jag verkligen kan allting inför tentan på måndag!), sen när jag ändå är där borta tänkte jag passa på och träna på SATS i någon timme. Sen in till stan och köpa det jag glömde bort och köpa idag. Sen på kvällen är det träning, sen Embla, ska vi ses? :) RING MIG!

Kommentera
Postat av: N A T A S C H A

så lite så :)

2008-10-29 @ 22:18:59
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0