HAHA

Nu ska jag sluta lova er att jag kommer börja bli bra på att blogga igen för det ser inte ut som det kommer hända.
Vill bara berätta att igår red jag Plex och det giiiiick hur bra som helst :D Mitt i lektionen säger Vivvi, " Anna du är ju jätteduktig" och eftersom Vivvi är väääldigt hård, så blir man mer än glad över såna ord. Sen efter lektionen började mamma och Vivvi och prata och då berätta mamma att Vivvi hade sgt (typ) "Gud vad din dotter är duktig". Då blir man ju ännu mer glad :D

Kan även berätta för alla nu, att det är R.I.P på min mobil, just so you know.

Kommentera
Postat av: Christina

Söt blogg :)

2008-10-12 @ 21:15:17
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0