Fredag

Började med skola mellan 12-13 (typ ONÖDIGASTE dagen!). Åkte in till stan med Embla efter för att hämta biobiljetter åt mig och Elinore. Mötte upp Petra, och sprang runt med ömmande fötter i en del av stan på spaning. Dock tog smärtan över så vi åkte hem till var och en.  På bussen mötte vi bror och Ullman. Mycket trevligt, har ju inte träffat Ullman sen skolavslutningen. Lika trevlig som vanligt.
När jag kom hem så åkte jag och Pappa direkt och hämta syrran, sen åkte vi till Haninge Centrum för att köpa en klänning åt henne eftersom hon skulle på party(höhö). Kom hem, hjälpte henne och fixa iordning sig. Sen drog jag direkt in till stan och mötte upp KUSIN(<3). Saknat den människan. Vi gick runt och umgicks tills han girlfriend kom med bussen, då drog vi (också) hem till var och en. Men så blev det inte för img, för jag åkte direkt hem till Disa(Fisa) och kolla på film och snacka med henne. Välbehövligt.

Tempo dag och en mycket intressant blogg (hoppas ni hörde ironin)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0