Flyt

jag känner hur jag och Embla har flyt i skolan just nu(och förhoppningsvis hela tiden). Först blir vi tillfrågade att vara med i elevrådet, det betyder ju att någon/några lärare känner att vi passar för det :) Sen idag så står vi och snackar med vår mentor eller skämtar snarare och då kommer vår biträdande rektor fram. Han berättar att han sett min och Emblas videoblogg (tror alla i hela skolan har sett den nu..). Han tyckte i alla fall det var jätteroligt att vi kommit på den idén och vill att vi ska göra flera. De vill han att vi sen ska koppla in till en tv-skärm och visa på gymnasiemässan. Fattar ni vad kul? :D:D Våra videobloggar kommer visas på gymnasiemässan, mihihi :D
Kan även meddela att jag och Embla var SUPERDUKTIGA idag på matten. Helt amazing. Klassen var underbar idag, speciellt på matten. Alla var jättekoncentrerade vilket gjorde att det var lugnt. Därav att jag och Embla fick så mycket gjort (säkert).

Kan fortsätta med att meddela er läsare om att igår så lyckades jag glömma min laddare i skolan eftersom Embla hade lånade den på sista lektionen så glömde jag ju helt bort den. Men det låg kvar när jag kom imorse. Dock så lånade Liza den idag, men hon var snäll och la den i sin väska (eftersom jag glömde på den igen..) MEN den jäveln drar ju hem efter lunch MED min laddare. Gaah. Att jag lyckas.

Godnatt!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0