Onsdag & Torsdag

Onsdag(fortsättning):
På ridningen red jag Buisness (: gick väl sisådär. Sara vill även att jag gör 100 situps per dag..det är väl bara att lyda :P
Efter ridningen blev det lite stressigt eftersom vi skulle överaska patrik. Skynda hem, duscha byta om och fixa håret och iväg. Snabbt gick det (x Men ändå behövde jag och mamma stå i kylan och vänta 20 minuter. Sen kom pappa och slutligen kom Patrik och Linnea. Och gud vad Patrik blev förvånad xD . Han hade ju ingen anning om vad det var eller att vi skulle vara där hihi (a). Det som var att vi skulle äta på Whalmans Salonger vilket jag rekomenderar stark! (bilder kommer imorgon) Vi åt en förrätt bestående av Lax m.m Vamrätten var oxfile, sås, och pommes Anna (^^) efterrätten bestod av 3 sorters panacotta så jääääääädra gott !! Mellan alla rätter var det sång av dans av alla otroligt duktiga artiser. Vi hade även turen att sitta precis brevid scen så jag fick en hatt och linnea fick en ros. Hahah, sen massa mer vi satt och prata med de. Hur treeeeeevlig som helst ! (: det som jag även tyckte om var att artiserna även var servitriser vilket gör en speciell stämning. Det var verkligen helt underbart. Ska lungt ha det som typ sommarjobb sen.. (a)
Kom hem runt halv 12 men kom i säng myyyycket senare, så jag var aptrött >.<
Torsdag: Var som väntat otroligt trött idag när jag skulle gå upp eftersom jag knappt sovit någonting. Men aja, det var np svenska C idag så det var bara att pallra sig upp... Nationella gick väl bra *hihi* men det är skit samma INGET negativt kan hända, det kan bara hända något positivt eller ingenting alls ^^ så det är lungt (;
Efter det åkte Fia & jossan hem till mig, vi spelade in på vår film och spelad även gh3. Eftersom vi slutat tidigare fanns det tid vi inte kom på vad vi skulle göra. Vi var idélösa efter np ^^Men vi titta på tv och alla tre typ somna , haha (: eller iaf jag :PEfter ett tag åkte Fia hem och jag och jossan hem till henne (: där körde jag deras nya massagestol för min rygg som typ är slut. Så skönt prickade precis där jag hade ont. Vi nörda oss även framför datan, tills vi fick pannkakor med blåbär :O (a) *muuuuuums* Sen var det träning, gick så jävla kasst. Men jag var så jävla TRÖTT så jag skyllde på det. Eller skyllde och skyllde, det var ju sant. Nu har jag kommit hem och ligger i min säng, ensam :/. Skulle vilja ha någon att mysa med nu, och gärna någon som kan massera. Min rygg gör så jävla ont :/. KOM KOM KOM snälla, du vet vem du är...
Puss<3

Kommentera
Postat av: Josiee

va kul med ridning:Dhoppas du har en trevlig kväll:D

2008-02-07 @ 21:34:28
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Maria

okej, men har dom fått veta det nu? :D för för ett tag sen visste dom ju inte, men ville ligga kvar i mitten av stan :P

2008-02-07 @ 21:37:27
URL: http://maaariass.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0