Tisdag

Åkte buss själv idag, tråååååååkigt. Mötte Lucas vid gullmars så åkte vi tvärbanan till Sickla, som alltid. Men idag träffade vi även vår mentor på tvärbanan (: Sen vid sickla träffa vi på Frida, Simon & Thomas (som alltid ;) ) vi åkte upp till skolan och där satt vi och gjorde typ nada i 20 minuter. Sen var det mentorsamling, och det var väl....kul x) sen arbete i grupperna, vi gjorde klart det sista som inte var så mycket. Men på något sätt fick vi tiden att gå iaf, (:

Lunch på Koloni garden, GOOOOTT! Jag,Liza,Johanna,Lucky & Lloyd satt kvar ett tag och snacka, vilket var trevligt eftersom vi aldrig haft tillfälle. Efter lunch skulle alla mötas vi smc, men det blev värsta missförståndet och massa strul så vi fick stå där ute och vänta i typ 1 och en halv timme. Men jag hänger inte läpp, jag och Embla gick och köpte kexchoklad vilket var gott ;)

När vi äntligen blev insläppta så satt vi upp våran projektor och skit. Eftersom vi var så snabba så satt vi på roliga klipp på yotube på ptojektorn vi satt och skratta gott åt. Vi blev fler och fler vilket bara blev roligare och roligare. Sen hade vi genrep för ib2 och 3, vilket var tråkigt eftersom EN grupp kom till oss....När de äntligen gott hade vi 2 och en halv timme vi fick göra vad vi ville. Men jag hann inte åka hem, så jag gick runt i sickla centrum med Anna,Jossan,Daniel,Anton,Anton,Anton,Andreas och Hector vilket var en upplevelse i sig men grymt roligt ;D

Sen när vi äntligen hade den riktiga utsällningen för föräldrarna var väl allt sådär. Jag och Simon fick helt plötsligt agera dörröppnare x) det var kul. Vi slapp svara på massa jobbiga frågor & det var varmt inne och sen hade vi varandras sällskap vilket var väldigt kul (:
efter allt så hade föräldrarna föräldrarmöte så vi satt oss utanför och häcka. Men vi är ybc, young buisness CREATIVS. Så vi satt och lekte massa lekar, och det var kul att bli lite sådär barnslig igen haha ;)  . Sen skjutsa äntligen pappa hem mig, kom hem runt 21. Så idag har jag varit med än 12 timmar i skolan, slå den ni ;)

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0