Förlåt

som vanligt för gles uppdatering, mycket som händer i mitt liv just nu. Dock inga negativa saker (:
I onsdags började jag skolan. Hamnade i en super skön klass, kan inte önska mer. Vi är 17 killar och 14 tjejer, rätt jämn fördelning ändå. Sen är ju jag som tjej glad att det är fler killar än tjejer, ;)
Lärarna är hur trevliga som helst, dock slår de inte lärarna i ks...det gör ju ingen ! Så jag lever livet just nu helt enkelt.

Igår åkte jag och gamla ks barn hem till Jessi för att säga hejdå till Linda som flyttar upp till norrland idag. Var hur mysigt och trevligt som helst, kommer vekligen sakna hela bunten nu när alla går åt olika håll. Men vi får se till att träffas igen, så svårt kan de ju inte va! Det kallas ju mobiltelefoner, dvs man ringer varandra.

Vad händer annars då? Nja , inte så mycket. Ridningen började förra veckan, dock missa jag den då men red nu i veckan. Gick hur bra som helst ;D . Så där flyter allt på också, :)

Tjejmilen nästa vecka, kommer nog gå bra. Hoppas dock på bättre väder, inte kul att springa i regn kan jag meddela!

Snackade även med kusin precis i telefon. Saknar han gryyymt mycket! Förhoppningsvis skulle han till stockholm nästa vecka och då ska jag träffa han :D

Kan även meddela alla nu att jag verkligen älskar strukturen i det här blogginlägget. Hahaha :)

Jag mår bra, mår ni bra?


Puss!

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0