Fredag

Försov mig lite imorse(som vanligt) men det gick bra ändå :)
Började dagen med gb*nähä* sen rappade Frida i aulan, jätteduktig! :D Satt där i ungefär 40 minuter. Sen gick jag,Anna,Petra,Robin,Anders,Sigge, Ozzy & Davve in i musiksalen och hade lite trevlig musik/pratstund :) Sen var det in i aulan för en MISSLYCKAD bildföreläsning, seriöst. Men var hade jag förväntat mig lixom?
Vid halv 12 var det lunch för vår del, hade inte alls någon matlust. Så jag sket i att äta. Ringde pappa och bad han hämta mig, och 20 minuter senare satt jag i bilen påväg på Älvsjö för att gå på gymnasiemässan.
Riktigt bra ! Rekomenderar STARK ! Har hittat några grymt bra gymnasium nu, har även snackat med en polis idag eftersom jag är sugen på att bli något i polisområdet. Hon gav mig jättebra tips och tyckte verkligen det verkade något för mig ^^ Så gick jag en knapp av henne där det står"När jag blir stor ska jag bli Polis!" hahahha, stämmer ^^ kanske?
Men aja, nu är jag så JÄVLA trött så jag tar min väska jag fått med alla broschyrer och lägger mig och kollar igen :) skoj skoj :)
Hörs senare !
Puss <3

Kommentera

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0