:)

Vill börja med att tacka Amanda ( shoulderson.blogg.se ) för den Jättefina designen ! :D
Sen vet jag att jag varit lite dålig på att uppdatera men det har hänt jävligt mycket förvirrande saker de senaste dagarna. Men som nu, jag mår jätteilla men inte som att jag måste kräkas utan mår bara illa. Har sjukt ont i huvudet. Har börjat blöda näsblod jättelätt och jätteofta :O lixom seriöst? :S
En sak är skön iaf, det är att jag verkligen snacka med mamma och pappa om mitt skolarbete. Har typ lixom inte vågat innan för jag ligger sjuuukt mycket efter. Men det fattar och så. ÄÄÄÄLSKA <3
Men nu har jag lovat mig själv att klara målen denna termin, så nu jävlar. Asså jag ska pluuuugga. Jag måste och jag ska. Idag kanske blev en slappdag för jag var sjuk. Sov bort typ hela dagen och så. Men imorgon, då ska jag plugga både i skolan & hemma. Japp, det ska jag. Japp, japp japp.
Aja, this sucks. Fick precis ett sms av världens sötaste. Ska sätta mig och snacka lite med han. Tjingeling <33

Kommentera
Postat av: Jenny

Jättefint det blev med nya designen :)! Amanda är bra hon...

2007-11-05 @ 22:21:11
URL: http://wanillashake.blogg.se
Postat av: Annizh

Jaa, otroligt ! :D :O

2007-11-06 @ 12:09:13
URL: http://annizh.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Komma ihåg dig själv?

E-postadress: (bara onödigt och publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0